آقاي من ؛ چقدر دلم برايت تنگ شده است مطلب ارسالی ازnazanin

آقاي من ؛ چقدر دلم برايت تنگ شده است مطلب ارسالی ازnazanin

 

چقدر دلم برایت تنگ ...

برای بودنت ...برای دیدنت ...

کاش بودی و می دیدمت ... کاش من باشم و تو مرا ببینی ...

هنوز خود را پیدا نکرده ام ، پس به من نگاهی نکن ...

بگذاز زمانی که به من می نگری خود باشم ... خود خود ...

چند سالی ست دنبال خودم می گردم ، پیدایش نمی کنم ...

آری در اعماق زمین و یا در کرانه های آسمان خود را گم کرده ام ...

 چگونه بجویم خود را ...

چگونه پیدا شوم در این ناپیدای زمانه ...

می خواهم از نو خود بشوم ... خودی که تو را خوب می دید و خوب دیده می شد...

آری می خواهم خود خودم شوم ...

چقدر دلم برای خودم تنگ شده ...

تو را به جان مادرت زهرا (س) مرا درياب ...

مرا دعا كن ... ميخواهم خاك  پاي يارانت باشم .

تو را به خدا مرا درياب اين نور ديده زهرا (س)


 





:: موضوعات مرتبط: مطالب مذهبي , ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده :
تاریخ : 8 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
shariatha در تاریخ : 1391/6/9/4 - - گفته است :
سلام وبلاگت خوبه من شمارو لینک کردم.
دوستداشتید ما را بنام مشاور راسیگان خانواده.مذهبی.ازدواج دائم و موقت.لینک کنید.
یا علی

/weblog/file/img/m.jpg
گناهكار در تاریخ : 1391/6/8/3 - - گفته است :
ما كه گناهكاريم . التماس دعا

/weblog/file/img/m.jpg
nazanin در تاریخ : 1391/6/8/3 - - گفته است :
سلام . ممنون از اينكه اين مطلب رو تأييد كرديد . اميدوارم ساير اعضاء محترم وبلاگ و بازديدكننده هاي وبلاگ از اين مطلب خوششون بياد و استفاده لازم رو ببرند .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: