حرفهایی از سر دلتنگی

حرفهایی از سر دلتنگی

 

 

امام صادق (ع) می فرمایند : بترس از کسی که غیر از خدا هیچ کس را ندارد .

و مولای متقیان امام علی (ع)هم می فرمایند :آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و آنچه را برای خود نمیپسندی برای دیگران هم مپسند .

 

حتماً تا حالا بارها و بارها این جملات ارزشمندرو شنیدید و شاید هم به لطف خدا گاهی مواقع توی زندگیتون اجرا کردید ؛ که اگر مسلمونها از همه اسلام فقط این دوجمله رو عمل کنند ؛ دنیا چه گلستانی میشه ؟!

متأسفانه انسانهای امروزی اینقدر توی غرور خودشون گم شدن که چشمهاشون رو بروری همه چیز بسته و به جز به خودشون و منافع خودشون به هیچ کس و هیچ چیز دیگه ای فکر نمیکنن و حاضرن پاهاشون رو روی دوش مردم بگذاره تا به جایی که میخوان برسن  ، تا به خواستشون برسن اما هیچ فکر کردن که به چه قیمتی ؟؟؟  

برخی از انسانهای امروزی فقط به منم ، من کردنشون فکر و عمل میکنن و اسم خودشون  رو هم گذاشتن  انسان !  مسلمان !  شیعه !!!!!

  چی بگم که دلم خیلی گرفته  ، خیلی ............

 و  بی اختیار به یاد این جملات می افتم :

گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

وصدای شکستن را

... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

وکدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که روزگار مرا به دست چنین نااهلانی سپرده

آه خدای من ، وای خدای من

کاش میشد وعده ی خوبت را اجرا کنی

کاش میشد چشمان گناهکارمان را به دیدن منجی آخرزمانت روشن کنی

هم ایشان که هیچ فرقی بین بندگانت قائل نمی شود

و همگی را به یک نگاه مینگرد

                                خداوندا من منتظرم پس او کی خواهد آمد....





:: موضوعات مرتبط: دلنوشته , ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : الهام ابراهیمی
تاریخ : دو شنبه 4 دی 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
الهام در تاریخ : 1392/3/23/4 - - گفته است :
خیلی زیبا بود . امیدوارم موفق باشید و پیروز و کامروا . انشاء الله
ما رو هم دعا بفرمایید .

/weblog/file/img/m.jpg
yones در تاریخ : 1391/10/6/3 - - گفته است :
دلم را چون اناری کاش یک شب دانه می کردم
به دریا می زدم در باد و آتش خانه می کردم
چه می شد آه ای موسای من، من هم شبان بودم
تمام روز و شب زلف خدا را شانه می کردم

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1391/10/5/2 - - گفته است :
این متن شرح حال منه که . برام دعا کنید .

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1391/10/5/2 - - گفته است :
خیلی دلتنگم . دلتنگم
از خدا کمک میخوام . کاش هر کی این متن رو بخونه برای من دعا کنید .

/weblog/file/img/m.jpg
در تاریخ : 1391/10/4/1 - - گفته است :


واقعاً- کصاف ....   ی    بی ش....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: