پروردگارا

پروردگارا

 

 
پروردگارا تو که جهانی به این عظمت برای شادی بندگانت خلق کرده ای به من آرامش ، جرأت ، جسارات ، شادی و سرزندگی عطا فرما تا از نعمتهای بیکرانت درست بهره مند شوم .
 




:: موضوعات مرتبط: دلنوشته , ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : الهام ابراهیمی
تاریخ : چهار شنبه 6 دی 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نرگسی در تاریخ : 1391/11/4/3 - - گفته است :
الهی و ربی من لی غَیرُک

/weblog/file/img/m.jpg
yones در تاریخ : 1391/10/11/1 - - گفته است :
گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها


حسرت ها را می شمارم


و باختن ها


وصدای شکستن را


... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم


وکدام خواهش را نشنیدم


وبه کدام دلتنگی خندیدم


که چنین دلتنگــــــــــــــــم

/weblog/file/img/m.jpg
yones در تاریخ : 1391/10/11/1 - - گفته است :
گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

وصدای شکستن را

... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

وکدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم

/weblog/file/img/m.jpg
nima در تاریخ : 1391/10/7/4 - - گفته است :
خدایا همه اینها رو به منم عطا کن . بازم ممنون ای خدا

/weblog/file/img/m.jpg
محمد حسین تقوایی در تاریخ : 1391/10/6/3 - - گفته است :
سلام انشاالله توفیق پیدا کنم سر فرصت از مطالب خوب وبلاگتون بهره مند بشم... وبلاگتون رو با افتخار لینک کردم.توفیقتون رو در نشر فرهنگ غنی قرآن و اهل بیت(ع) آرزومندم...یا حسین
پاسخ: ممنون از شما برادر ارجمند . با کمال میل بنده هم وب حضرتعالی رو لینک کردم .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: