تقدیم به تمامی عزیزانم

تقدیم به تمامی عزیزانم

 

من ادعا نمیکنم

 

 

همیشه به یاد کسانی که دوستشان دارم هستم

 

اما ادعا میکنم

 

حتی در لحظاتی هم که به یادشان نیستم دوستشان دارم

 

دکتر علی شریعتی

 

 





:: موضوعات مرتبط: دلنوشته , ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : الهام ابراهیمی
تاریخ : شنبه 16 دی 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
خدایا، آنکه در تنهاترین تنهاییم، تنهای تنهایم گذاشت....
خواهشی دارم...
تو در تنهاترین تنهاییش تنهای تنهایش نذار.

/weblog/file/img/m.jpg
فقیر در تاریخ : 1391/10/17/0 - - گفته است :
سلام حاج خانم

انشالله سعادت نصیب بنده بشه زیارت تون


پست تون طراوت زیبایی داست...تشکر


حاجت روا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: