مناجات

مناجات

 

خدایا !


خداياچگونه تورابخوانم درحالي که من، من هستم 
 

(بااين همه گناه ومعصيت)

 

وچگونه از رحمت تو نااميد شوم درحالي که تو، توهستي

(باآن همه لطف ورحمت)

 

خدايا توآنچناني که من مي خواهم

مرانيزچنان کن که تومي خواهي

 

                                          مناجات امام سجاد (ع)





:: موضوعات مرتبط: مطالب مذهبي , دلنوشته , ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : الهام ابراهیمی
تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رضائیزاده در تاریخ : 1392/1/2/5 - - گفته است :
باسلام و عرض تبریک سال نو
وبلاگ خوبی دارید اگر خواستار مشاوره رایگان
خانواده.حقوقی و ....
هستید به وب ما سر بزنید
یا علی

/weblog/file/img/m.jpg
العبد در تاریخ : 1391/12/16/3 - - گفته است :
سلام حاج خانم.....حالتون چه طوره؟ خوبید الحمدلله؟





پست تون خیلی زیبا بود....



ی جا تو مناجات تائبین امام ع می فرمایند که من اولین بنده نیستم که معصیت کردم.....یا اینکه خدایا در کتابت فرمودی توبه کنید توبه نصوح........انشالله با این جملات سراسر نور بتونیم بندگی کنیم







یا حق



التماس دعا
پاسخ: اشاءالله التماس دعا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: