حلول ماه مبارک رمضان مبارکباد .

حلول ماه مبارک رمضان مبارکباد .

دوستان گرامی محتاج دعای خیر شمایم . در این روزهای پر خیر و برکت

من حقیر را از دعای خیر خویش فراموش نفرمایید . 





:: موضوعات مرتبط: مطالب مذهبي , مطالب روز , دلنوشته , ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : الهام ابراهیمی
تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
فقیر در تاریخ : 1392/4/28/5 - - گفته است :
(( حضرت صادق (ع ))) فرمود:

هر گاه بنده اى در سجده سه مرتبه بگويد:

يا اَللّهُ يا رَباهُ يا سَيِّداهُ

خداوند كريم در جواب او مى فرمايد:

لبيك ، اى بنده من ، حاجتِ خودت را از من بخواه ، تا بتو عنايت كنم .

و هر كس در سجده آنقدر بگويد:

يا رَبّاهُ يا سَيِّداهُ تانفسش قطع شود، حضرت حق تعالى مى فرمايد:

حاجت خودت را طلب كن ،اى بنده من .
پاسخ: سلام به شما دوست خوب و مهربان و یک دنیا تشکر از اینکه حدیثی بدین زیبایی رو برای این بنده حقیر ارسال فرمودید. از شما بنده خوب الهی التماس دعا دعا دارم . امیدوارم طاعات و عبادات شما مورد قبول درگاه احدیت قرار بگیرد انشاءالله

/weblog/file/img/m.jpg
سوزان در تاریخ : 1392/4/26/3 - - گفته است :
استجابت دعای هممون . خداوند بی حساب بهتون عطا کنه . انشاء الله
پاسخ: سوزان جان سلام ممنون از دعای خیر و قشنگتون . امیدوارم خداوند به حضرتعالی هم بی حساب عطا بفرماد .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: