حضرت صاحب الزمان "روحی له الفداء " می فرمایند :

حضرت صاحب الزمان "روحی له الفداء " می فرمایند :

 

سَجدةُ الشّكرِ مِن ألزَمِالسُّنَنِ وَأوجَبِها.

 

سجدۀ شکر از واجب‌ترين وضروری‌ترين سنّتهای نبوی است.

 

The prostration of gratitude is from among the most indispensable and the most necessary of the meritorious practices observed by the Prophet

 





:: موضوعات مرتبط: مطالب مذهبي , پندها و اندرزها , ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : الهام ابراهیمی
تاریخ : دو شنبه 21 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ساجده در تاریخ : 1392/5/23/3 - - گفته است :
سلام . من هر وقت گرفتاری داشته باشم .میرم به سجده و اینقدر با حالت درموندگی یا کریم میگم و گریه می کنم تا نفسم قطع بشه و بعد سر از سجده بر میدارمو مشکلم رو ب خدا در میون میزارم . شاید باورتون نشده به طرز معجزه آسایی آروم میشم و اغلب هم خدا لطف میکنه و جواب رو عنایت میکنه .

و من الله التوفیق
پاسخ: سلام به ساجده خانم توی سجده های خداییتون من کمترین رو هم دعا کنید . " امیدوارم همیشه خدایی باشید "

/weblog/file/img/m.jpg
ساجده در تاریخ : 1392/5/23/3 - - گفته است :
سلام . من هر وقت گرفتاری داشته باشم .میرم به سجده و اینقدر با حالت درموندگی یا کریم میگم و گریه می کنم تا نفسم قطع بشه و بعد سر از سجده بر میدارمو مشکلم رو ب خدا در میون میزارم . شاید باورتون نشده به طرز معجزه آسایی آروم میشم و اغلب هم خدا لطف میکنه و جواب رو عنایت میکنه .
و من الله التوفیق

/weblog/file/img/m.jpg
عاشق در تاریخ : 1392/5/22/2 - - گفته است :
بر قامت دلربای مهدی صلوات

/weblog/file/img/m.jpg
صادق در تاریخ : 1392/5/22/2 - - گفته است :
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد

/weblog/file/img/m.jpg
قاصدك در تاریخ : 1392/5/21/ebrahimi766 - - گفته است :
وبت عاليه از مطالبت خيلي استفاده بردم با اجازتون چند تااز اونا رو هم تو وبم گذاشتم ان شاالله مورد توجه خاص امام عصرقراربگيري
پاسخ: این وبلاگ به همه دوستداران آقا ولی عصر "عج" تعلق داره . ممنون از اینکه به این وب سرزدید .

/weblog/file/img/m.jpg
shabnam در تاریخ : 1392/5/21/1 - - گفته است :
دلم بدجوری گرفته خدای مهدی کمکم کن تو رو به حق خوبی مهدی فاطمه "عج"

/weblog/file/img/m.jpg
shabnam در تاریخ : 1392/5/21/1 - - گفته است :
سلام . حدیث قشنگی رو نوشتی . اینم که به انگلیسی هم ترجمش رو اوردی ابتکار جالبی بود . دست مریزاد
اجرت با خدای مهدی

/weblog/file/img/m.jpg
arezoOo در تاریخ : 1392/5/21/1 - - گفته است :


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: