بدون شرح

بدون شرح

 





:: موضوعات مرتبط: گلچيني از عكسها , پندها و اندرزها , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : الهام ابراهیمی
تاریخ : یک شنبه 10 شهريور 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سامان در تاریخ : 1392/6/18/1 - - گفته است :
ای ول داش نادر
گل گفتی

/weblog/file/img/m.jpg
nazi در تاریخ : 1392/6/18/1 - - گفته است :
آقا نادر تصویر منم دست کمی از تصاویر تو نداره . ولی آقا داداش من توکل به خدا دار و شفاعت اهل بیت انشاءالله
توهم توکل کن . یا علی

/weblog/file/img/m.jpg
farshad در تاریخ : 1392/6/16/6 - - گفته است :
سلام
اگه دوست داری از وبلاگت پول در بیاری با من تماس بگیر:
راه های تماس با من:
ایمیلم:farshad.fr44@gmail.com
یاهو ایدی: farshad_fr4
یا میتونید برید توی سایتم و از قسمت تماس با ما , یا این که نظر بزارید

فقط آدرس وبلاگ و راه ارتباط با خودتون رو هم بگید تا بهتون کمک کنم

با تشکر از مدیریت وبلاگ

/weblog/file/img/m.jpg
نادر در تاریخ : 1392/6/13/3 - - گفته است :
تصویر من وقتی دارم اعمالم رو می بینم !!!!
خدا جون غلت کردم
خدایا غلط کردم
خدایا ... خوردم


/weblog/file/img/m.jpg
محمد حسن تقوایی در تاریخ : 1392/6/10/7 - - گفته است :
سلام. شهادت مظلومانه رئیس مذهب تشیع؛امام به حق ناطق حضرت جعفربن محمد الصادق(ع) تسلیت...به همین مناسبت به روزم و منتظر حضور عالمانه شما...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: