من اگر منتظرم از چه نمردم بی تو . . . ؟!؟!؟!

من اگر منتظرم از چه نمردم بی تو . . . ؟!؟!؟!

 

جمعه ها را همه از بس که شمردم بی تو
بغض خود را وسط سینه فشردم بی تو

بس که هر جمعه غروب آمد و دلگیرم کرد
دل به دریای غم و غصه سپردم بی تو

تا به این جا که به درد تو نخوردم آقا
هیچ وقت از ته دل غصه نخوردم بی تو

چاره ای کن، گره افتاده به کار دل من
راهی از کار دلم پیش نبردم بی تو

سال ها می شود از خویش سؤالی دارم
من اگر منتظرم از چه نمردم بی تو

با حساب دل خود هر چه نوشتم دیدم
من از این زندگیم سود نبردم بی تو

گذری کن به مزارم به خدا محتاجم
من اگر سر به دل خاک سپردم بی تو

 

"محمد جواد پرچمی"





:: موضوعات مرتبط: مطالب مذهبي , اشعار برگزيده , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : الهام ابراهیمی
تاریخ : شنبه 23 شهريور 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مریلا در تاریخ : 1392/6/23/6 - - گفته است :
اللهم عجل الولیک الفرج
.....اللهم عجل الولیک الفرج
........اللهم عجل الولیک الفرج
............اللهم عجل الولیک الفرج
................اللهم عجل الولیک الفرج


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: