تشکر از همه ی دوستان

تشکر از همه ی دوستان

 

  با تشکر از لطف و توجه همگی دوستان تعداد 313 نفر افرادی رو که برای دعای عهد خواستیم جور شد . انشاء الله همگی حاجت روا بشیم .

  برا سلامتی آقا صاحب الزمان (ارواحنا لمقدمه الفدا ء ) دعای خاص بفرمایید .




|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : الهام ابراهیمی
تاریخ : دو شنبه 19 تير 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
همه چی در تاریخ : 1391/4/21/3 - - گفته است :
سلام
خسته نباشی
خوشحال میشم بهم سر بزنی
من خیلی دوست دارم ئدر رابطه با ظهور فراماسونری اطلاع رسنای بشه واسه همین من شما رو دعوت می کنم تا تبادل لینک داشته باشیم

/weblog/file/img/m.jpg
صادق در تاریخ : 1391/4/21/3 - - گفته است :
سركار خانم ابراهيمي
لطفاًبراي اينجور برنامه ها فرصت بيشتري بگذاريد .

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا در تاریخ : 1391/4/21/3 - - گفته است :
سلام . پس منم به اتفاق شوهرم خودم ميخونم .

/weblog/file/img/m.jpg
مينا در تاریخ : 1391/4/21/3 - - گفته است :
منم مثل فرنوش خانم . خودم شخصي مي خونم

/weblog/file/img/m.jpg
مينا در تاریخ : 1391/4/21/3 - - گفته است :
سلام . اجر شما به خدا . منم مثل فرنوش خانم . انفرادي مي خونم

/weblog/file/img/m.jpg
فرنوش در تاریخ : 1391/4/21/3 - - گفته است :
سلام . گر چه ما قسمت نداشتيم ،ولي اگه خدا قبول كنه به صورت انفرادي منم مي خونم .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: